دلنبشته های تابناک
"کلان نگری" کار رای دهنده ها نیست!
-
بازدید: 36
"کنش" و "واکنش"!
-
بازدید: 30
دولتی ها!؟
-
بازدید: 32
بی مزد بود و منت....!
-
بازدید: 31
لطفا خودتان را معرفی نمایید!
-
بازدید: 33
از "بهشت" تا "جهنم"!
-
بازدید: 64
کاش "عجله ندارم" هم داشتیم!
-
بازدید: 59
سیب زمینی!؟
-
بازدید: 59
ملاقات خصوصی!؟
-
بازدید: 59
از "فرهنگ" تا "فرنگ"!؟
-
بازدید: 52
از "مهریه" تا "ایزو"!؟
-
بازدید: 58
بهترین "بدترین ها"!
-
بازدید: 79
گرامیداشت روز جهانی کارگر!
-
بازدید: 59
میاد بیرون!؟
-
بازدید: 57
تقصیر از کیست!؟
-
بازدید: 46
ارتباط یکطرفه!؟
-
بازدید: 42
"راحت طلبی" یا "غربزدگی"!؟
-
بازدید: 42
مخابرات و ارتباط حضوری!؟
-
بازدید: 50
"ما" و "انگشتر برلیان"!
-
بازدید: 66
درک مطلب!
-
بازدید: 66
قبلی
1
2
3
4
بعدی
Powered by
NILOBLOG.COM