دلنبشته های تابناک
"کلان نگری" کار رای دهنده ها نیست! - بازدید: 36
"کنش" و "واکنش"! - بازدید: 30
دولتی ها!؟ - بازدید: 32
بی مزد بود و منت....! - بازدید: 31
لطفا خودتان را معرفی نمایید! - بازدید: 33
از "بهشت" تا "جهنم"! - بازدید: 64
کاش "عجله ندارم" هم داشتیم! - بازدید: 59
سیب زمینی!؟ - بازدید: 59
ملاقات خصوصی!؟ - بازدید: 59
از "فرهنگ" تا "فرنگ"!؟ - بازدید: 52
از "مهریه" تا "ایزو"!؟ - بازدید: 58
بهترین "بدترین ها"! - بازدید: 79
گرامیداشت روز جهانی کارگر! - بازدید: 59
میاد بیرون!؟ - بازدید: 57
تقصیر از کیست!؟ - بازدید: 46
ارتباط یکطرفه!؟ - بازدید: 42
"راحت طلبی" یا "غربزدگی"!؟ - بازدید: 42
مخابرات و ارتباط حضوری!؟ - بازدید: 50
"ما" و "انگشتر برلیان"! - بازدید: 66
درک مطلب! - بازدید: 66
قبلی 1 2 3 4 بعدی
Powered by NILOBLOG.COM