ببار ای برف!

خرید بک لینک

زیر آسمان صاف و آفتابی تهران، "ببار ای برف!" حبیب را زیر لب زمزمه کرده و به سوی دکه روزنامه فروشی می رفتم.

راستش را بخواهید؛ مدت ها بود این شعر، آواز، ترانه، موسیقی، ملودی یا هر چیز دیگری اسمش را بگذارید را برای خود و دوستان و آشنایان و اقربا و عقربا نخوانده بودم!

به دکه که رسیدم یک روزنامه اطلاعات خریداری نموده و فوری لای آن را باز کردم تا ببینم ضمیمه اطلاعات در جای همیشگی خود قرار دارد یا نه!

با مشاهده تیتر ضمیمه بی نهایت متعجب شدم. تیتر این بود: "ببار ای برف.....!"

+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم دی ۱۴۰۲ ساعت 14:35 توسط محمد ماکویی  | 

دلنبشته های تابناک...

ما را در سایت دلنبشته های تابناک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: شنبه 9 دی 1402 ساعت: 17:22

صفحه بندی