جای بد اتوبوس!

خرید بک لینک

راننده خود را به در دکان نانوایی رسانیده و با ادای "اتوبوس را جای بدی گذاشته ام" خواست تا بدون رعایت نوبت به خرید نان نائل شود!

خنده ام گرفت و فکر کردم ایران از نادر جاهای دنیا است که در آن انجام خلاف اول، متخلفین را متمایل می نماید تا خلاف های بعدی را هم متعاقب آن صورت دهند!

جالب این است که صاحب کار و مردم در انتظار هم برای این تمایل متخلف ارزش درست و حسابی قائل شده و با "بفرما" زدن به وی موجب می گردند علاوه بر راه افتادن سریع و راحت کار او، "کار نیکو کردن از پر کردن است!"( که معنی و مفهوم "نیکو" در میان مردم ما، البته بعضی ها، به غلط جا افتاده است!) جای خوبی را در ذهن کسی که کار نادرست صورت داده است برای خود دست و پا نماید!

+ نوشته شده در پنجشنبه یکم شهریور ۱۴۰۳ ساعت 13:35 توسط محمد ماکویی  | 

دلنبشته های تابناک...

ما را در سایت دلنبشته های تابناک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 4 شهريور 1403 ساعت: 22:15

صفحه بندی