دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «کنار» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

تعارف را کنار بگذاریم!

  • نیلوبلاگ

    1-دختر بچه با کمال ادب "چای میل دارید؟" را بر زبان آورد و میهمان مودبانه "خیلی ممنون مرسی" را گفت. دختر بچه در حالی که نمی دانست چه باید بکند و به این مناسبت بغض راه گلویش را بسته بود با صدایی لرزان گفت:"مرسی بله یا مرسی نه!" قطعا چنین مکالمه ای ما بین ما ایرانی ها جریان می یابد زیرا اگر طرف میزبان خارجی باشد چای را نوش جان کرده و "برای خودت بریز" می گوید. از طرف دیگر یک میهمان خارجی با بیان "مرسی...

    ادامه مطلب
  • این "کنار رفتن"های بی سر و صدا؟!

  • نیلوبلاگ

    "منوچهر متکی" و "مرضیه وحید دستجردی" از وزرای به نام کابینه محمود احمدی نژاد بودند که یکی از میانه راه "دکتر" را تنها گذارد و آن دیگری در وسط زمین و آسمان معلق ماند! شک نیست که نحوه خروج دو عضو یاد شده از کابینه "محمود احمدی نژاد" از عوامل مهمی بود که موجب گشت "وحید دستجردی" به عنوان "تنها مرد کابینه" مفتخر شود و "متکی" تحت القابی چون "ضعیف" و "حتی آخر عاقبت خوبی هم پیدا نکرد" معرف خاص و عام گردد. احمدی نژاد با تمامی بدی ها و معایب, این حسن را داشت که اهل تعارف و رودر وایستی نبود و به این دلیل...

    ادامه مطلب