![]()
"منوچهر متکی" و "مرضیه وحید دستجردی" از وزرای به نام کابینه محمود احمدی نژاد بودند که یکی از میانه راه "دکتر" را تنها گذارد و آن دیگری در وسط زمین و آسمان معلق ماند!
شک نیست که نحوه خروج دو عضو یاد شده از کابینه "محمود احمدی نژاد" از عوامل مهمی بود که موجب گشت "وحید دستجردی" به عنوان "تنها مرد کابینه" مفتخر شود و "متکی" تحت القابی چون "ضعیف" و "حتی آخر عاقبت خوبی هم پیدا نکرد" معرف خاص و عام گردد.
احمدی نژاد با تمامی بدی ها و معایب, این حسن را داشت که اهل تعارف و رودر وایستی نبود و به این دلیل تشخیص اینکه "او کسی را نخواسته" و "کسی وی را پسند نکرده" کار چندان سختی به نظر نمی رسید.
همه می دانیم که گاهی وقت ها انتخابات "آقای رییس جمهور" جواب خوبی نمی دهد و ایشان در میانه راه پی می برند که فرد انتخابی آنقدرها هم که به نظر می آمده "قوی" نبوده است.
از سوی دیگر این احتمال کاملا وجود دارد که به علت تغییر سیاست های آقای رییس جمهور , برخی از اعضای کابینه رفاقت نیمه تمام و بین راه را به بد نامی نهایی ترجیح داده و با تقدیم استعفا, جا برای جانشینان خود خالی نمایند.
نکته حائز اهمیت این است که در هر حال مردم حق دارند بدانند که کنار رفته آیا برکنار شده است یا به میل و رغبت خویش کنار کشیده است زیرا چنین دانستنی در آینده سیاسی مردم و مسئولین نقشی بی بدیل و انکار ناپذیر دارد.
گذشته از این موضوع چندان "اخلاقی" نیست که "علی جنتی" استعفای خود را تقدیم آقای رییس جمهور نموده و داوطلبانه کنار بکشد اما تیم اطلاع رسانی دولت با بیان "وزیر ارشاد ضعیف بود" به آگاهی عموم مردم برساند که استعفا به توصیه "آقای رییس جمهور" رقم خورده است!
به عبارت ساده تر شاید هم برای وزیر محترم ارشاد و هم برای شخص رییس جمهور و هم برای مردم بهتر این بود که وزیر ارشاد به جای استعفا برکنار شده و در حکم برکناری وی چیزی در مایه های "در ماجرای کنسرت ها ضعیف عمل کردید!" مشاهده گردد تا هم مردم مدام در پی چون و چرای ماجرا نباشند و هم جانشین "علی جنتی" بداند چگونه با اهل موسیقی باید تا کند تا دلنشین و مطلوب "آقای رییس جمهور" گردد؟!
منتشر شده در روزنامه آفتاب یزد
دلنبشته های تابناک...ما را در سایت دلنبشته های تابناک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162