دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «دکتر» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

در مطب دکتر!

  • نیلوبلاگ

    نفر اول 200 هزار تومان داد، وارد اتاق دکتر شد و فوری بیرون آمد!دومی 200 هزار تومان داد، وارد اتاق دکتر شد و بعد از نیم ساعت خارج شد!سومی 200 هزار تومان داد، وارد اتاق دکتر شد و کارش را 15 دقیقه ای به سامان رسانید!معلوم است که اگر کسی در مقام "اعتراض" به منشی بگوید که "این چه وضعی است؟" به جز جواب "کار بیماران معلوم نیست! بعضی ها کارشان زیاد طول می کشد و برخی کارشان فوری، فوتی راه می افتد" را نخواهد شنید!مسلما؛ حرف منشی به دور از منطق و واقعیت است و ما خوب می دانیم که روحیه شرقی ما ایرانی ها در...

    ادامه مطلب
  • دکتر نداریم یا دکتر نمی رویم؟!

  • نیلوبلاگ

    می گویند مرد مقتصدی که مایل بود ویزیت نداده، معاینه شده و نسخه رایگان دریافت کند، فرصت کسب شده در یک ضیافت فامیلی را مغتنم شمرده و از یک آشنای پزشک جواب سوال " شما وقتی که سرما می خوردید چکار می کنید؟...

    ادامه مطلب