دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «جلسه» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

زمان و مکان جلسه!؟

  • نیلوبلاگ

    آقای مسئول در اتاق خویش حضور نداشت و منشی به من پیام "جلسه دارند" را مخابره نمود!وقتی از او سوال "کی جلسه تمام می شود؟" را پرسیدم، با بی تفاوتی شانه ای بالا انداخت و "خدا می داند!" گفت!این جواب، انصافا، از آن جواب ها است، زیرا آدم خوب می داند که اگر بی خیال داستان شده و، با محول کردن کار امروز به فردا، از اتاق خارج گردد، ممکن است فردا با دشت خبر " دو دقیقه بعد از رفتن شما جلسه تمام شد!" حسرت نکشیدن انتظار را بخورد!از طرف دیگر، اگر آدم در چنین مواقعی "می مانم تا بیاید" بگوید، شاید ساعات انتظار ...

    ادامه مطلب
  • یادگیری؛ سر جلسه امتحان!

  • نیلوبلاگ

    مرحوم نادر ابراهیمی اعتقاد داشت که "هیچ بچه ای متقلب نیست... تقلب کار بزرگترهاست که کم می فروشند، گران می فروشند!"وقتی این گفته را نزد دوستی بر زبان آوردم گفت: " من هم همین عقیده را دارم و معتقدم چون هیچ فرقی نمی کند که کسی توی خانه یا سر جلسه امتحان درس یاد بگیرد، تقلب های سر جلسه را اصلا نباید تقلب به حساب آورد"با شنیدن این حرف ها، ناخودآگاه، یاد جمله قصار مش قاسم دایی جان ناپلئون، "جسارت نباشد. دخترها با زن ها یک توفیراتی دارند!" افتاده و "بچه با آدم بزرگ فرق دارد" گفتم.گذشته از این موضوع، ...

    ادامه مطلب