زمان و مکان جلسه!؟

خرید بک لینک

آقای مسئول در اتاق خویش حضور نداشت و منشی به من پیام "جلسه دارند" را مخابره نمود!

وقتی از او سوال "کی جلسه تمام می شود؟" را پرسیدم، با بی تفاوتی شانه ای بالا انداخت و "خدا می داند!" گفت!

این جواب، انصافا، از آن جواب ها است، زیرا آدم خوب می داند که اگر بی خیال داستان شده و، با محول کردن کار امروز به فردا، از اتاق خارج گردد، ممکن است فردا با دشت خبر " دو دقیقه بعد از رفتن شما جلسه تمام شد!" حسرت نکشیدن انتظار را بخورد!

از طرف دیگر، اگر آدم در چنین مواقعی "می مانم تا بیاید" بگوید، شاید ساعات انتظار آنقدر طولانی شود که آقای مسئول "لطفا فردا تشریف بیاورید" گفته و یا، بدتر از آن، به دلیل اینکه جلسه باب میلش جلو نرفته است تلافی آن را سر اولین ارباب رجوع دم دست در بیاورد!

لذا؛ "معلوم نیست کی جلسه تمام می شود"، که به مدت زمان جلسه اشاره می کند، یک جورهایی همانند "معلوم نیست کجا رفته اند؟"، که به مکان مجهول مقام مسئول ربط پیدا می کند، است و همانطور که مقام مسئول باید در طی ساعات اداری در محل کار باشد و اگر در ماموریت یا مرخصی است زمان حضور را واضح و شفاف اعلام نماید، حضور ایشان در جلسات، هر جلسه ای می خواهد باشد، باید تایم و زمان مشخص داشته باشد و هر ارباب رجوعی را مستحضر "امروز برو، فردا بیا!" یا "دو دقیقه دیگر نوبت شما می شود" نماید!

+ نوشته شده در سه شنبه هفتم آذر ۱۴۰۲ ساعت 14:40 توسط محمد ماکویی  | 

دلنبشته های تابناک...

ما را در سایت دلنبشته های تابناک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت: 5:47

صفحه بندی