
1-انصافا در همین ایران خودمان هم به مدرسه خوبی می رفت.خودش می گفت که یک خانم معلم خوب دارد و یک پروانه که به تخته سیاه(یا سفید) چسبیده است و در ازای هر جواب درستی که به سوالات خانم معلم بدهد یک پله بالاتر می پرد.یک بار به او گفتم که :"لابد پروانه تو از همه بالاتر است" و او صادقانه جواب داد که :"نه!پروانه من دوم است." 2-بالاخره فرصت پیدا کرد که در همان مدرسه خواهر کوچولو درس بخواند.به این مناسبت با...
ادامه مطلب