دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «نگری» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

"کلان نگری" کار رای دهنده ها نیست!

  • نیلوبلاگ

    به سرایدار شرکت گفتم: "چرا به احمدی نژاد رای دادی؟"صادقانه گفت که درگیر حل مشکل جهیزیه دخترش بوده و چون "محمود" این مشکل را حل کرده، او را برای ریاست جمهوری از بقیه مناسب تر دانسته است!در غیبت وی به همکاران گفتم که حتی اگر سرایدار، آدم اشتباهی را برگزیده باشد؛ باید انصاف داده و پذیرفت که از بسیاری تحصیلکرده ها شیوه بهتری را برای انتخاب رییس جمهور در پیش گرفته است.داستان بالا را وقتی به یاد آوردم که رادیو گوش می کردم و شنونده مکالمه آقای مجری و میهمان خوب برنامه بودم:-چطور رییس جمهوری را دوست د...

    ادامه مطلب