
ما ایرانی ها از بچگی حرف گوش کن و مودب بار می آییم.با این حال باید پذیرفت که این ادب تربیتی بیش از آنکه بر پایه باور و اعتقاد قلبی شکل گرفته باشد بر اساس "آدم باید احترام بزرگتر را نگه دارد" پای به عرصه هستی می گذارد. به همین دلیل گوش کردن و به جان خریدن مدام حرف والدین و معلم هرگز کار راحتی نیست و به این مناسبت دست پرورده های این دو گروه بزرگوار همواره در انتظار فرصتی برای "جبران" هستند. متاسفانه...
ادامه مطلب