
خط عابر پیاده را سر پیچ کشیده بودند و مانده بودم که با رعایت مقررات جان خود را در معرض خطر قرار دهم یا با کمی آنطرف تر رفتن,از خط کشی عابر پیاده رد نشده و شانس بقای خویش را افزایش دهم. توی این فکر بودم که ناخودآگاه یاد و خاطره فیلمی که مدت ها پیش مشاهده کرده بودم برایم زنده شد: از صبح روز بعد راننده می توانست نفس راحتی بکشد زیرا 15 سال بی خلاف راندن وی به اتمام رسیده و او با دریافت مدرکی معتبر می ...
ادامه مطلب