دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «فرمانده» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

"حامی" یا "فرمانده"!

  • نیلوبلاگ

    پدر و مادر موجودات عزیز و گرانبهایی هستند که متاسفانه قدر آن ها در زمان حیات کمتر دانسته می شود.شوربختانه؛ شماری از آدم ها از نعمت دارا بودن بابا و مامان، برای همیشه، بی بهره بوده اند و تا آمده اند خود را بشناسند خویشتن را در بهزیستی دیده اند.گروهی، از این ها خوش اقبال تر بوده اند و دست کم تا سال هایی از برکت وجود ایشان بهره ها برده اند.آن هایی که پدر و مادر را از دست می دهند، تازه و دیر، متوجه قدر و قیمت این درهای بی مانند و غیر قابل قیمت گذاری گشته و حاضر می شوند هر کاری بکنند تا از دست رفته...

    ادامه مطلب