
یکی از دوستان، در یکی از شبکه های اجتماعی، پیام زیر را همرسانی کرده بود:ایران بدون زباله از اول اردیبهشت با مشارکت 80 میلیون ایرانیدر کشور سوئد انجمنی هست به نام "دست کم روزی یک زباله از زمین بردار!"روزی در تلویزیون سوئد با یکی از مسئولان این انجمن گفت و گویی صورت گرفت. خبرنگار پرسید: "به نظر شما اگر روزی یک زباله از زمین بردارید، سوئد به بهشت تبدیل می شود؟"عضو انجمن پاسخ داد: "نه، اعضای این انجمن انسان های متوهمی نیستند! اما ما به این اعتقاد داریم که اگر کسی روزی یک زباله از زمین بردارد، خودش...
ادامه مطلب