
برای سال های زیادی "استادیوم بروی" درست و حسابی بودم و برای همین حتی یک دربی هم بدون حضور من برگزار نمی شد.آن موقع ها اکیپی به استادیوم می رفتیم و در بینمان از جواد خیابانی گرفته تا سیامک رحمانی را داشتیم. جلو استادیوم از یکدیگر جدا شده و در حالی که پرسپولیسی ها راه خودشان را می رفتند, استقلالی ها مسیر خود را به سوی طرفداران "آبی" کج می کردند. آن موقع ها استادیوم رافتن سختی های خاص خودش را داشت یع...
ادامه مطلب