دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «دزدی» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

از "دزدی" تا "بیماری"!

  • نیلوبلاگ

    مرد به دوستش گفت: "بچه هایت چکاره هستند؟"دوست جواب داد: "پسر اولم پزشک، دومی مهندس، سومی معلم و چهارمی دزد است!"مرد با عصبانیت گفت: "آخری دزدی می کند؟ از وجودش خجالت نمی کشی؟ نمی خواهی از خانه بیرونش کنی؟"دوست پاسخ داد: "نه! از او از همه بچه ها بیشتر راضی هستم، چون سه تای دیگر بیکار هستند و خرج آن ها را هم همین چهارمی در می آورد!"جالب است که در حالی که "دزدی" مایه خجالت و شرمندگی بسیاری آدم ها نیست، برخی افراد با بیماری خود جوری تا می کنند که انگار کار بدی کرده اند!پنهان کردن بیماری، در جهت حف...

    ادامه مطلب