دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «درمانی» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

از "همدردی" تا "هم درمانی"!

  • نیلوبلاگ

    همدردی را بیشتر "ما" خوب می شناسیم: ما به کسی که عزیزی را از دست داده صمیمانه تسلیت گفته و خود را در غم او شریک می دانیم، ما به شخصی که با دوچرخه تصادف کرده و دارای جراحت خفیف یا شدید شده است " می دانم چه می کشی!" می گوییم و ما به سمع فردی که فرزند بیکار دارد، ولو اینکه هم خودمان کار داشته باشیم و هم فرزندمان دارای شغل آبرومند و نان و آبدار باشد، " دقیقا درکت می کنم" را می رسانیم!از سوی دیگر، "هم درمانی" واژه ای است که احتمالا تا به حال به گوش شما نخورده و دقیقا همین الان چشمان شما آن را زیارت...

    ادامه مطلب