
پایتخت امروزه ایرانی ها دو تکه شده است یعنی در حالی که بخشی از آن در زیر زمین قرار گرفته و انصافا تمیزی از سر و رویش می بارد, قسمت رو زمینی آن با انبوه زباله هایی که در گوشه و کنارش می بینیم چهره ای زشت و نازیبا به معرض تماشا گذاشته است. قطعا زباله های تولیدی و توزیعی موجود در بخش بیرونی تهران از فضا نیامده و ساخته و پرداخته همان مردمی هستند که در زندگی زیر زمینی نظافت را حسابی رعایت می کنند. سوال...
ادامه مطلب