دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «بیمارستان» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

بیمارستان خصولتی!

  • نیلوبلاگ

    سه اتصال نخست سرم در بیمارستان دولتی انجام شد که انصافا، نسبتا، از انجام کار راضی بودیم.این نسبتا را هم به خاطر این به کار بردم که به دلیل نازک بودن رگ های بیمار، کار تزریق گاه با مشکل مواجه شده و تنها پس از چند بار آزمون و خطا میسر می گردید.( بعضی ها، در نهایت بد بینی، بدنش را سوراخ سوراخ کردند تا سرم وصل کنند را در چنین مواقعی به کار می برند)با وجود این و علیرغم اینکه هر بار اتصال برای ما حدود 90 تا 100 هزار تومان تمام می شد به تعطیلی پنجشنبه جمعه برخورد نموده و مجبور شدیم دو تزریق و اتصال ب...

    ادامه مطلب