
مرحوم نادر ابراهیمی اعتقاد داشت که "هیچ بچه ای متقلب نیست... تقلب کار بزرگترهاست که کم می فروشند، گران می فروشند!"وقتی این گفته را نزد دوستی بر زبان آوردم گفت: " من هم همین عقیده را دارم و معتقدم چون هیچ فرقی نمی کند که کسی توی خانه یا سر جلسه امتحان درس یاد بگیرد، تقلب های سر جلسه را اصلا نباید تقلب به حساب آورد"با شنیدن این حرف ها، ناخودآگاه، یاد جمله قصار مش قاسم دایی جان ناپلئون، "جسارت نباشد. دخترها با زن ها یک توفیراتی دارند!" افتاده و "بچه با آدم بزرگ فرق دارد" گفتم.گذشته از این موضوع، ...
ادامه مطلب