دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «اقدامات» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

چرا اقدامات ایمنی را جدی نمی گیریم؟!

  • نیلوبلاگ

    آیا فکرش را کرده اید که اگر مشابه اتفاق دزفول برای بوشهری ها افتاده و اهالی این منطقه در عوض مواجهه با نشت کلر با نشت مواد رادیواکتیو مواجه شوند با چه فاجعه انسانی روبرو خواهیم بود؟ آن هایی که دوست دارند "فکرش را بکنند" می توانند در باره حادثه نیروگاه اتمی چرنوبیل و نتایج آن دست به جستجو و مطالعه زده و بیش از پیش متوجه اینکه "چرا باید اقدامات ایمنی را جدی گرفت" شوند. استفاده از فناوری زندگی ها را راحت کرده و برای آدمیان رفاه به ارمغان می آورد.در این باب فقط کافی است به انقلاب صنعتی اروپا و اینک...

    ادامه مطلب