
دکتر پزشکیان در انتخاب وزیر دچار معضل بزرگی شده است. ایشان که اصل را بر شایسته سالاری قرار داده است از این گله مند هستند که هر گروهی آدم خود را معرفی می کند!ناگفته پیداست که وقتی یک گروه آدم معرفی می کند از او توقع خواهد داشت که پس از تصدی پست وزارت هوای گروه را داشته باشد و اجازه ندهد که در 4 سال آینده به گروه بد بگذرد!سوالی که برای من بوجود آمده این است که چرا نباید استخدام وزیر را همانند کارمند در نظر بگیریم و به هر کسی که گمان دارد توانایی بر عهده گرفتن پست را دارد اجازه دهیم که خود را معر...
ادامه مطلب