دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «ندارید» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

وقتی کار ندارید!

  • نیلوبلاگ

    وقتی در محل کار، کاری برای انجام دادن ندارید چه می کنید!؟در پاسخ باید گفت که شاید درست ترین کار این باشد که مدیر عامل یا مدیر مستقیم را در جریان قرار داده و "کاری هست که انجامش دهم؟" بگویید!لازم به گفتن نیست که بیشتری ها چنین نمی کنند، زیرا در هراس اینند که "عسس مرا بگیر!" را پایه و اساس واکنش طرف مقابل قرار داده و او را در افکاری همانند "بیشتر وقت ها بیکار است و بهتر است حقوقش را کم کنم" و "اغلب اوقات کاری ندارد و مناسب است عذرش را هر چه زودتر بخواهم" فرو ببرند!قطعا در چنین مواردی هیچ کارمند ...

    ادامه مطلب