دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «ندارم» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

کاش "عجله ندارم" هم داشتیم!

  • نیلوبلاگ

    عجله نداشتیم و بد بیار بودیم که سر و کله اسنپ خیلی فوری پیدا شد!با وجودی که خدا خدا می کردیم راننده اسنپ با سرعت معقول رانندگی کند و مسیر، پر ترافیک باشد؛ نه این و نه آن شد و آقای راننده ضمن راندن با سرعت وحشتناک، لایی کشیدن های مدام از بین ماشین هایی که آن ها هم خوب نمی راندند را از یاد نبرد!در انتها هم راننده آنچنان با کوبیدن یکباره پای بر روی ترمز پیام "به مقصد رسیدید!" را مخابره کرد که چیزی نمانده بود محتویات دل و روده از دهانمان بیرون بریزد.ناگفته پیداست که استفاده از گزینه "عجله دارم" هم...

    ادامه مطلب