دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «مردن» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

مردن هم آسان نیست!

  • نیلوبلاگ

    در مورد بزرگی گفته شده که وقتی مخاطب "تو چطور خواهی مرد؟" قرار می گیرد، روی زمین دراز کشیده و با ادای "اینطور!" به راحتی آب خوردن، جان به جان آفرین تسلیم می کند!قطعا؛ نام نبرده فقط بابت حیات پس از مرگ خود نگران بوده و او اگر در زمانه ما زیست می کرد و هراسان هزینه های مراسم ویژه خود و، بالاخص، خرید قبر می بود؛ احتمالا با فکر اینکه "مانده ها باید بعد از من چه خاکی بر سر کنند؟!" از مردن راحت صرف نظر می فرمود!در چنین صورتی؛ دور و بری ها و اطرافیان هم به راحتی اجازه نمی دادند کسی بدون پیش بینی نحوه...

    ادامه مطلب
  • حتما باید می مردند؟!

  • نیلوبلاگ

    xa0 xa0 بالابر سلف دانشگاه صنعتی شریف سقوط می کند و به شش نفر از اساتید صدمه می زند.در یکی دو مورد آسیب دیدگی بسیار جدی است و کار استادها را به عمل جراحی های اول و دوم می کشاند. با کمال تعجب روزنامه ها و سایت ها چندان که باید و شاید به حادثه نمی پردازند به گونه ای که خبر در روزهای اول بصورت "چند نفری زخمی شدند" درج می شود و در روزهای آخر بی آنکه اسامی اساتید عنوان گردد ختم به خیر می گردد. جای تاسف است که واکنش ما ایرانی ها در برابر حوادثی که در آن ها مرگ و میری در کار نیست بصورت "برو خدا را شکر ...

    ادامه مطلب