
در فرانسه پزشکی می خواند و کم مانده بود فارغ التحصیل شود. وقتی برای دیدن دوستان و آشنایان و خانواده و فامیل نزدیک و دور به ایران آمد فرصت را غنیمت شمرده و از او کسب اطلاعات نمودم: " برنامه ات بعد از اخذ مدرک پزشکی چیست؟"در پاسخ گفت: "به جمع بندی نرسیده ام؛ در فرانسه می مانم، به ایران بر می گردم و یا به یکی از کشورهای فقیر افریقایی می روم"چشمانم از تعجب گشاد شد و فوری گفتم: " امکانات زندگی در فرانسه اوضاع و احوال خوبی را برایت رقم خواهد زد. ایران هم سرزمین آبا و اجدادی و جایی است که در آن به دن...
ادامه مطلب