
مردم با پلاسکو سلفی گرفته و جان هموطنان خویش را به مخاطره می اندازند. نمایندگان مجلس با موگرینی سلفی گرفته و ضمن چوب حراج زدن به آبروی ایران و ایرانی نشان می دهند که از موکلین خود چیزی کم و کسر ندارند. ممکن است اتفاقاتی از این دست خاص کشورمان نباشد و مردم سرزمین هایی که امروزه نام پیشرفته را یدک می کشند در گذشته ای نه چندان دور با نمونه هایی از آن ها برخورد کرده باشند. به این ترتیب شاید بزرگترین تفاوت ما با آن ها در این باشد که در حالی که ما با ماجراهای اینچنینی به شیوه "چه کار زشتی!" برخورد می...
ادامه مطلب