
یکی از همکاران، که تازه ازدواج کرده بود، دنبال اسم خوب بچه می گشت!از میان زیر دستان، یک نفر جواب داد: "رییس! حالا کاری هم کرده اید، یا همینجوری دنبال اسم بچه می گردی؟"رییس، در پاسخ، گفت: " ببینم؛ مگر من هر کاری با زنم می کنم باید به تو گزارش دهم!!!!؟؟"متاسفانه، از بدترین ویژگی های ما ایرانی ها این است که فکر می کنیم هر سوالی را حق داریم بپرسیم!اگر باور کنیم که "آدم ها بیش از آنکه از پدران خود یاد بگیرند، از حاکمان خود فرا می گیرند" می توانیم متوجه شویم که وقتی دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور...
ادامه مطلب