دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «دمش» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

دمش گرم؟!

  • نیلوبلاگ

    با دیگران کاری ندارم اما به نوبه خود یک عذر خواهی جانانه و تمام عیار به سرکار خانم آزاده نامداری بدهکارم. دلیلش هم این است که من هم همانند خیلی های دیگر جهت عدم رسوایی همرنگ جماعت شده و بر فیلم و حرف منتشره در شبکه های اجتماعی مجازی خرده وارد کردم. درست است که این خرده گیری خیلی قابل شماتت نیست اما در عملکرد خانم نامداری نکات مثبتی هم بود که متاسفانه کاملا نادیده گرفته شد. برای درک موضوع فرض کنید که به جای خانم نامداری یک شخصیت شناخته شده دیگر سیاسی,ورزشی یا هنری ماجرا را رقم میزد.می توان احتمال...

    ادامه مطلب