دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «خواهیم» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

ما نمی خواهیم!

  • نیلوبلاگ

    دکتر محمود احمدی نژاد عاشق استفاده مدام از دو کلمه "ما" و "می توانیم" در پشت سر هم بود! "ما می توانیم" در زمان ایشان آنقدر جا افتاده و فراگیر شده بود که وقتی، در زمان افتتاح، یکی از همکاران رند و زرنگ ما، جهت معرفی پروژه، به خدمت احمدی نژاد شرفیاب شدند، توانستند با بیان " جناب آقای دکتر! شما همیشه ما می توانیم می گویید! اما ما افتخار این را داریم که ما توانستیم را با صدای بلند فریاد بزنیم!" کاری کنند که گل از گل رییس جمهور وقت بشکفد.بعدها دیگر مسئولین و متصدیان امور هم، با جا و بی جا، از "ما م...

    ادامه مطلب