
شاید شما هم بنرهای بزرگ "خانه تکانی یا آب تکانی؟" را در شهر تهران دیده باشید؛ بنرهایی که می خواهند مردم را به صرفه جویی هر چه بیشتر در مصرف آب سوق داده و "آب هست، اما کم است" را در میان اقشار مختلف جامعه جا بیندازند. واقعیت این است که من همیشه با اصطلاح "خانه تکانی" مشکل اساسی داشته ام، زیرا از نظر نگارنده آنچه خانه را تکان می دهد "زلزله" است و اگر هم کسی قادر باشد چهار تا دانه! قالی را در بیرون خانه و داخل حیاط بتکاند، دلیل نمی شود که بتواند کل خانه، با اسباب و اثاثه درون آن، را هم تکان ده...
ادامه مطلب