
با ادعای "هر روز راس ساعت 7.5 شرکت هستم" کلید را از منی که همیشه دیرتر از 8 می آمدم گرفت و بدین ترتیب هر روز مرا مدت ها در دم در، به انتظار آمدن خود، نگهداشت!متاسفانه؛ هرگز آقای مدیر به روی او نیاورد که تویی که قصد نداشتی زودتر از 8.5 بیایی چرا کلید را گرفتی و باعث شدی شرکت کار بسیاری از مشتری ها را بی موقع راه بیندازد.شاید مورد بالا موضوع کم اهمیتی به نظر برسد، اما باید باور کنیم که بسیاری از افراد از چنین شیوه ای پیروی نموده و خوب می دانند اگر فقط در بدو امر " منافع شرکت را بر سودهای شخصی تر...
ادامه مطلب