دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «تست» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

جای خالی تست!

  • نیلوبلاگ

    غذای تند را بسیار دوست دارم؛ شاید به این دلیل که خوردن غذای تند مردانگی آدم را بیشتر به رخ دیگر خورندگان کشیده و آوای خوش " چطور خوردی؟" را از دهان ایشان بیرون می کشد!جایتان خالی نباشد! چند وقت پیش در یک رستوران میهمان بودیم و من طبق معمول "پیتزا پپرونی" سفارش دادم.این بار، اما، ماجرا فرق می کرد و با خوردن لقمه اول متوجه غلط اضافی که کرده بودم افتادم.شاید اگر بحث غذای دیگری در میان بود خیلی زود دست از سر غذا برداشته و "سیر شدم" می گفتم، اما چون ماجرا برای من بسیار حیثیتی بود پیتزا را تا ته ته ...

    ادامه مطلب
  • اول تست کن؟!

  • نیلوبلاگ

    می گویند کسی در جواب سوال "می توانی ده قرص نان را یکجا بخوری؟" پاسخ "باید فکر کنم" داده و چند دقیقه ای با خویشتن خلوت می کند.پس از مراجعت "می توانم" گفته و به خوردن یکجای ده قرص نان اقدام می کند. سوال تکرار شده و این بار از فرد خواسته می شود که در عوض ده قرص نان به تناول بیست قرص نان اقدام نماید.شخص مجددا "باید فکر کنم" گفته و پس از لختی اندیشیدن در تنهایی "آری" را بر زبان می آورد. ماجرا با پنجاه و صد قرص نان تکرار می شود و پس از اینکه خورنده نان ها از پس چنین آزمون های سختی بر می آید جواب سوال...

    ادامه مطلب