
غذای تند را بسیار دوست دارم؛ شاید به این دلیل که خوردن غذای تند مردانگی آدم را بیشتر به رخ دیگر خورندگان کشیده و آوای خوش " چطور خوردی؟" را از دهان ایشان بیرون می کشد!جایتان خالی نباشد! چند وقت پیش در یک رستوران میهمان بودیم و من طبق معمول "پیتزا پپرونی" سفارش دادم.این بار، اما، ماجرا فرق می کرد و با خوردن لقمه اول متوجه غلط اضافی که کرده بودم افتادم.شاید اگر بحث غذای دیگری در میان بود خیلی زود دست از سر غذا برداشته و "سیر شدم" می گفتم، اما چون ماجرا برای من بسیار حیثیتی بود پیتزا را تا ته ته ...
ادامه مطلب
می گویند کسی در جواب سوال "می توانی ده قرص نان را یکجا بخوری؟" پاسخ "باید فکر کنم" داده و چند دقیقه ای با خویشتن خلوت می کند.پس از مراجعت "می توانم" گفته و به خوردن یکجای ده قرص نان اقدام می کند. سوال تکرار شده و این بار از فرد خواسته می شود که در عوض ده قرص نان به تناول بیست قرص نان اقدام نماید.شخص مجددا "باید فکر کنم" گفته و پس از لختی اندیشیدن در تنهایی "آری" را بر زبان می آورد. ماجرا با پنجاه و صد قرص نان تکرار می شود و پس از اینکه خورنده نان ها از پس چنین آزمون های سختی بر می آید جواب سوال...
ادامه مطلب