
از دوره نوجوانی دوست داشتم پند و اندرزها و جملات قصار بزرگان را مطالعه کرده و آن ها را به حافظه بسپارم.آن موقع ها، سنین نوجوانی، گمان می کردم سخنان بزرگ و ارزشمند فقط از دهان بزرگان بیرون می آید و افراد معمولی جامعه چیز زیادی برای گفتن ندارند!بعدها به مواردی پی بردم که مرا متوجه ساخت به دلیل دورانی که بزرگی در آن می زیسته است، تربیت نه چندان صحیح وی یا ژن خوکی که در او وجود داخلی داشته است نمی توان تمامی گفته های او را درست و صحیح دانست و ممکن است هر بزرگی، هر قدر هم بزرگ بوده باشد، حرف های نا...
ادامه مطلب