دلنبشته های تابناک

متن مرتبط با «اتوبوس» در سایت دلنبشته های تابناک نوشته شده است

جای بد اتوبوس!

  • نیلوبلاگ

    راننده خود را به در دکان نانوایی رسانیده و با ادای "اتوبوس را جای بدی گذاشته ام" خواست تا بدون رعایت نوبت به خرید نان نائل شود!خنده ام گرفت و فکر کردم ایران از نادر جاهای دنیا است که در آن انجام خلاف اول، متخلفین را متمایل می نماید تا خلاف های بعدی را هم متعاقب آن صورت دهند!جالب این است که صاحب کار و مردم در انتظار هم برای این تمایل متخلف ارزش درست و حسابی قائل شده و با "بفرما" زدن به وی موجب می گردند علاوه بر راه افتادن سریع و راحت کار او، "کار نیکو کردن از پر کردن است!"( که معنی و مفهوم "نی...

    ادامه مطلب