در کشور ما الکل را می شود به جایی مالید، اما نمی شود ان را نوش جان!؟ نمود( بعضی از افراد در عوض اینکه الکل را نوش جان کنند، پس از نوشیدن آن بی جان شده اند)
موضوع بالا، ممنوعیت مصرف الکل، خیلی ها را به کام مرگ کشانیده و بسیاری را نابینا ساخته است.
چگونگی این اتفاقات بد، از نظر نگارنده، به قرار زیر است:
- با نبود الکل در بازار رسمی، علاقمندان به مصرف مجبور هستند جنس مورد نیاز خویش را از منابع و مراجع غیر رسمی، که تحت کنترل نیستند، تهیه کنند. این امر، هم تهیه الکل را گران و پر هزینه می کند و هم، باعث می شود سوداگری تولید کنندگان کار دست مصرف کننده ها بدهد و محتویات الکل را مملو از سمومی که کور می کنند و شفا نمی دهند و زنده نمی کنند و میمیرانند نماید.
- با قدغن بودن مصرف الکل، متصدیان امور از ارائه آموزش هایی همانند "تشخیص الکل سالم از تقلبی" و "مضرات نوشیدن الکل( حتی سالم) جلوگیری می کنند، مبادا که فیل شنوندگانی که در عالم هپروت نیستند هم یاد هندوستان نماید!
- کسانی که مصرف کننده الکل تقلبی می شوند از هراس دردسرهای پس از بهبودی( حبس، جریمه و شلاق) به موقع راهی مراکز درمانی نشده و زمان طلایی مداوا را از دست می دهند.
می گویند باید آدم ها را به مرگ بگیری تا به تب راضی شوند.
در مورد الکل، متاسفانه، عکس قضیه روی داده و آدم هایی که دوست ندارند تب کنند، ناگزیر به مرگ راضی می شوند!
+ نوشته شده در چهارشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 19:6 توسط محمد ماکویی |
دلنبشته های تابناک...
ما را در سایت دلنبشته های تابناک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت: 21:46