مارمولک!

خرید بک لینک

تا همین امروز صبح از شنیدن "عجب مارمولکی هستی!" بسیار شاکی و ناراحت می شدم.

اما اینکه چرا از صبح امروز حکایت تغییر کرد به دلیل استماع ماجرای زیر بود:

یک فرد ژاپنی از شکاف دیوار مارمولکی را می بیند و به این دیدن ها 5 سال تمام ادامه می دهد. او همیشه متعجب این است که مارمولک چطور بدون آب و غذا زندگی می کند و ابهام " گیاه هم که باشی باید در برابر نوری که شرایط فتوسنتز را برای تو مهیا کند قرار بگیری! " را به دل راه می دهد.

پیگیری های مداوم او باعث می شود به یافتن مارمولک دیگری نائل شود که دست کم در 5 سال گذشته برای مارمولک او غذا فراهم می آورده و اسباب زنده ماندن وی را مهیا می ساخته است.

حال جای این پرسش وجود دارد که در دنیای آدم ها واقعا چند نفر و یا، بهتر بگوییم، چند درصد پیدا می شوند که به مدت 5 سال تمام از یک انسان دیگر، بدون کوچکترین چشمداشتی، مراقبت به عمل آورند!

با این حساب، اگر در دنیای آدم ها "عجب مارمولکی هستی!" یک متلک تحمل پذیر محسوب شود، قطعا، در دنیای مارمولک ها " عجب آدمی هستی" فقط می تواند یک فحش آبدار و بالای 18 سال به حساب بیاید!

+ نوشته شده در سه شنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 15:35 توسط محمد ماکویی  | 

دلنبشته های تابناک...

ما را در سایت دلنبشته های تابناک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1402 ساعت: 13:06

صفحه بندی