سبک زندگی!

خرید بک لینک

همان سال اولی که برادرزاده ام وارد مدرسه کانادایی ها شد متوجه گردید که بسیاری چیزهایی که ما غیر طبیعی می دانیم، اموری کاملا طبیعی و پیش پا افتاده هستند.

او متوجه شد که دختر و پسر می توانند با هم ازدواج کنند، یا برای همه عمر دوست معمولی هم باقی بمانند.

اولیای امور تعلیم و تربیت به او گفتند که زن و شوهر حق دارند بچه دار شوند، یا برای همه عمر، بی آنکه پای فرزندی در میان باشد، به زندگی عاشقانه با یکدیگر ادامه دهند.

در مدرسه، به او فهماندند که زن و شوهر، بنا به اوضاع و احوال مالی و روحیه و خیلی چیزهای دیگر، می توانند فرزندان زیاد داشته باشند، یا به همان تک فرزند قناعت کنند.

دختر کوچولوی اخوی مطلع گردید که دختر و پسر حق دارند ازدواج کنند، یا برای همه عمر مجرد بمانند.

وی دریافت که دختر و پسر مجرد می توانند، بنا به توافقات به عمل آمده، پس از 18 سالگی، در کنار والدین زندگی کنند یا در خانه های مجردی روزها و شب های خود را سپری سازند.

معلم ها و آموزگاران، تمامی دانش آموزان مدرسه را آگاه این موضوع نمودند که فقط آدم ها نباید از اجناس مخالف تشکیل شده باشند تا اجازه زیر یک سقف رفتن را داشته باشند و چه بسا اجناس موافق با زیر یک سقف رفتن زندگی های به مراتب بهتری را برای خود رقم بزنند.

آموزش و پرورش کانادایی از سنین کودکی به بچه ها آموزش می دهد که مردم حتما نباید از طریق زاد و ولد بچه دار شوند و آن ها می توانند با پذیرش فرزند دیگران، هم زحمت حاملگی را از سر خود کوتاه کنند و هم دست به انجام یک کار خیر و انساندوستانه بزنند.

"سگ و گربه بچه نمی شوند" را ما ایرانی ها زیاد مورد استفاده قرار می دهیم و این در حالی است که ساکنین بسیاری کشورهای اروپایی و امریکایی حیوانات خانگی را دقیقا یک عضو خانواده در نظر گرفته و اینکه آن ها را جانشین فرزند گردانند یا در کنار بقیه بچه ها، بچه های مو و پشم و خزدار را هم بزرگ کنند را یک تصمیم کاملا شخصی می گیرند.

واضح و مبرهن است که از این خبرها در ایران نیست و نه تنها دولت می خواهد قانون نانوشته "هیچکس حق مجرد بودن را ندارد" را اجرایی نماید، بلکه در تلاش است تا مردم باور کنند تعداد بچه های آن ها هم تابع تصمیماتی که از بالا گرفته می شود می باشد.

محمد خردادیان در مصاحبه ای " من می پرسم که مردم زیر لحاف چکار می کنند؟" را بر زبان آورده است.

درست است که دولت محترم کشور ایران هم ماخوذ به حیا بوده و چنین پرسشی را بر زبان نمی آورد، اما در عمل هم انگیزه های زیاد برای داشتن بچه های اضافی ایجاد کرده و هم "چطورش را یادتان می دهیم!" را مورد اطلاع رسانی عمومی و همگانی قرار داده است!

+ نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم مهر ۱۴۰۱ ساعت 13:0 توسط محمد ماکویی  | 

دلنبشته های تابناک...

ما را در سایت دلنبشته های تابناک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: جمعه 15 مهر 1401 ساعت: 17:45

صفحه بندی