بسیاری از مسئولین و سلبریتی های کشور کرونا گرفته و شماری از ایشان جان باخته اند.
در این باب، برخی از افراد سرشناس کرونا گرفته "من هم کرونا گرفته ام" را اطلاع رسانی کرده و طوری ماجرا را با آب و تاب شرح داده اند که گویی به موفقیت چشمگیری در عالم هنر، سیاست و ... دست یافته اند.
در آن سوی دنیا، انصافا اوضاع به مراتب بهتر است و به همین دلیل وقتی فردی همانند "تام هنکس" به بیماری کرونا مبتلا می شود، به اطلاع عموم مردم می رساند که کرونا را به عنوان تحفه سفر به استرالیا همراه آورده است.
درج چنین خبری باعث می شود که آدم های معمولی به دو نتیجه تومان "کرونایی که به تام هنکس رحم نکرده، با ما هم سر ناسازگاری خواهد داشت" و "سفر در شرایط فعلی آدم ها را پخته نمی کند! سوخته، شاید، بکند" رسیده و خود را پیوند یافته با اعضای کمپین " در خانه می مانیم" احساس کنند.
متاسفانه، از میان افراد سرشناس و سلبریتی های سیاسی کرونا گرفته در کشور ما حتی یک نفر هم از آن بی مبالاتی احتمالی که صورت داده، و نباید می داده است، سخن نگفته تا ضمن بیان "آدم های مشهور هم اشتباه می کنند"، حرف حساب "اشتباه همه آدم ها برایشان گران تمام می شود" را هم بر کرسی نشانیده باشد.
روی این حساب، در حالی که سلبریتی های آنور آبی "من کرونا دارم" را منباب افتخار مردمی بودن به کار نبرده و تمام تلاش خود را صرف آموزش روش های پیشگیری و چگونگی مواجهه با بیماری می کنند، سلبریتی های ایرانی به گفتن " من کرونا دارم" اکتفا کرده و نه تنها در عمل، انجام آنچه از مردم عادی می خواهند را جدی نمی گیرند، بلکه با زیاده روی در جلب توجهات مردمی، " این همه مردم عادی کرونا گرفته اند! شما هم یکی از آن ها!" و " اینقدر کرونا دارم نگویید، زیرا دل کسی به حال شماها نمی سوزد" هایی که از صمیم قلب بیان می شوند را نیز، به اجبار، پذیرا می گردند!؟
دلنبشته های تابناک...ما را در سایت دلنبشته های تابناک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162