وقتی "نامه" نداری؟!

خرید بک لینک

نامه را تقدیم کسی که در سازمان مدیریت پسماند سمت مهمی داشت نموده و پیرامون آن توضیحات مبسوطی ایراد فرمودیم!

با ادب و احترام کامل به عرایضمان گوش داده و "کارتان خوب است و بدون نامه هم آن را راه می انداختیم" را بر زبان آورد.

پیرو این فرموده، مسئول مربوطه، دست به قلم شده و به اداره بازیافت منطقه دو امر فرمود که نهایت همکاری را با آورندگان نامه صورت دهند.

انصافا این "مهم" صورت واقع به خود گرفت و در مدت قریب به دو سالی که در منطقه اتراق کرده بودیم از نعمت همکاری بیدریغ مسئولین و کارکنان محترم اداره بازیافت منطقه دو بهره مند گشتیم.

با این حال چون هر آمدنی، رفتنی هم دارد روزی فرا رسید که دولت مستعجل ما هم غروب کرده و مجبور شدیم بخت خود را در منطقه ای دیگر آزمایش نماییم.

با این حال، بر خلاف تصور، خوبی کار تنها عاملی که بابت آن تحویلمان بگیرند نبود و در اختیار نداشتن نامه معرفی، مانع جدی برای اینکه برایمان تره خرد نمایند به حساب آمد.

آذری ها در باره دختران دم بخت ضرب المثلی دارند.آن ها می گویند:"در امر خطیر ازدواج، یک جو اقبال بیشتر از یک عالمه زیبایی ارزش دارد"

با این حساب، چنین به نظر می رسد که در سلسله مراتب سازمانی و اداری، توصیه نامه نقشی همانند یک جو اقبال دختران دم بخت را بازی کرده و خوبی کار چیزی جز یک عالمه زیبایی محسوب نمی شود.

منتشر شده در روزنامه آفتاب یزد

دلنبشته های تابناک...

ما را در سایت دلنبشته های تابناک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:10

صفحه بندی